Te Araroa

Te Araroa
Jag har länge drömt om att åka till Nya Zeeland och vandra den 3000 km långa leden Te Araroa, nu är det dags!

lördag 3 december 2016

Eller inte

Då var ryggsäcken borta igen. 😣 Bytte buss i Kerikeri och chauffören envisades med att han själv skulle flytta över alla väskor. Väl framme i Kaitaia så var inte min väska med utan istället i bussen påväg tillbaka till Auckland. Nu blir jag en dag till försenad så jag hoppas ryggsäcken är på bussen som kommer idag som dom säger. Promenerade huvudgatan genom Kaitaia, verkar inte vara så mycket att se mera en bra utgångspunkt för fina stränder som ligger i närheten. Hitta hotellet gick inge bra heller vägbeskrivningen jag fick av info-center stämde inte, tur man har mobil med GPS. Nu har jag varit nog negativ, kolla tv på hotellet är ju rätt nice det med... om det inte vore för att hälften av kanalerna bara visar Tv-shop. 😬😬😊😊

3 kommentarer:

  1. Kämpa på Magnus! Härligt att följa dig. Synd att väskorna inte verkar vilja följa med på din vandring.

    SvaraRadera
  2. Det finns sämre platser att tvingas vänta en dag extra ;) Hoppas det löser sig med packningen!

    SvaraRadera
  3. Till slut fick jag väskan iaf, nu släpper jag den aldrig. Det är sant Samuel NZ är ju ändå NZ. ��
    //Magnus Göransson

    SvaraRadera